Monday, January 10, 2022

Epopeea lui Novak DJOKOVIC nu s-a terminat încă

Novak DJOKOVIC   se află într-o situație absolut bizară datorată bâlbelor oficialilor australieni.
Novak DJOKOVIC trebuia întrebat dacă este vaccinat.
Dacă Novak DJOKOVIC nu dădea răspunsul până la o dată era considerat neinvitat.
Dacă Novak DJOKOVIC dădea răspuns că nu este vaccinat, nu i se oferea invitație.
Dacă Novak DJOKOVIC oferea documentul că e vaccinat, i se trimitea invitație.
Fără invitație, Novak DJOKOVIC nu primea viză de Australia.
Nu s-a întâmplat nimic din toate aceste lucruri clare și toți au dat-o-n bâlbă.
Bâlbele cu Nr. 1 mondial, goana după profit, i-a făcut pe oficiali să pice în plasa propriei prostii și nehotărâri. Îmi aduc aminte că acum mulți ani, la o nuntă de oameni sărmani, s-au dat invitații și era anunțată Maria LĂTĂREȚU că va cânta la acea nuntă. Tata și mama erau nași și au rămas perplecși când au citit invitația pe care o soră a mea a adus-o de la o prietenă a ei. A venit la nuntă puhoi de oameni s-o vadă pe Maria LĂTĂREȚU, care n-a venit. Dar a fost spectacolul și curiozitatea. Se povestea cum a fost nunta Mariei CIOBANU cu Ion DOLĂNESCU din punct de vedere agricol, căci lumea s-a bulucit să-i vadă, distrugând tot ce i-a ieșit în cale. Așa și cu Novak DJOKOVIC, care doar prin prezența sa, ar fi vândut mii și mii de bilete la prețuri babane. Acum, această așteptare face ca prețurile să crească. Dacă vânzările au depășit cota planificată, Novak DJOKOVIC nu va primi viză. Dacă din punct de vedere economic primirea vizei de către Novak DJOKOVIC înseamnă profit, i se va da, cred unii.
În opinia mea, unde nu este intransigență în aplicarea regulilor, e grav. Australienii au un guvern care are legi pe care le aplică și nu permite niciunui străin care vrea să se stabilească în Australia să vină cu tradițiile lui și să schimbe ceea ce deja e stabilit prin legi, intransigența fiind maximă. Eu cred că Novak DJOKOVIC nu va primi viză. Ironiile la adresa comportamentului balcanic arată tocmai diferențele de intransigență și cum nimeni nu e deasupra legii acolo, nu ca aici, nici Novak DJOKOVIC nu va face excepție, oricât am vrea noi să credem, dar 80% din populația Australiei ar fi indignată în caz contrar.
Eu sunt vaccinat și sunt adeptul că dacă stabilești reguli perfecte, le aplici fără nicio excepție. Nu am drepturi în plus doar că m-am vaccinat. Sunt egal cu toți ceilalți. A fost opțiunea mea și gata. Cine face regulile să și le asume, cu bune dar mai ales cu rele, căci a reduce drepturile oamenilor fără bază legală, e nasol rău de tot. Oamenii nu trebuie umiliți, nici discriminați și nici  sancționați, dacă vor să fie liberi. Atât timp cât fiecare înțelege cum crede el libertatea și luptă pentru ea, am toată admirația pentru aceștia. Toate excepțiile sunt incluse în actul ce definește regulile. Dacă regulile nu sunt aplicate, nu trebuie date. 
Îmi aduc aminte de cheful lui Ludovic ORBAN când AURESCU fuma trabuc. Bâlbele nu-și aveau rostul. Dacă nu au fost sancționați cu demiterea, regulile au fost compromise și nu trebuiau date, tocmai că avem constituția care zice glumița aceea, cum că nimeni nu e mai presus de lege. Ha, ha, ha.








(10 ianuarie 2022)

No comments:

Post a Comment