Sunday, January 2, 2022

MIRA, prezență remarcată în noaptea de Revelion

Deși urmăresc emisiuni, deși intru pe Youtube destul de frecvent, spre rușinea mea proprietate personală nu am auzit până în noaptea de Revelion 2022 de cântăreața MIRA, cu cântecul Of inimioară, într-o variantă personală. Eu sunt individul care doar dacă am ascultat câteva măsuri îmi dau seama dacă am în față o voce sau nu. În cazul lui MIRA, decizia este clară.
MIRA este o voce.
MIRA are ceva al ei.
MIRA cântă clar.
MIRA e muzicală.
A doua zi am intrat pe Youtube să văd și alte piese pe care MIRA la cântă. În repertoriul ei se află piese precum: Uit de tine, Anii mei, O privire, Zero absolut, Deziubește-mă, Dragă moșule, Învață-mă, Cineva, Inimă nebună, Cheia inimii mele, Nave spațiale, Cum de te lasă, Bella, dar și multe altele.
Cine caută pe Internet dând doar cuvântul cheie MIRA, va găsi pe Wikipedia un articol foarte bine structurat, unde sunt oferite detalii importante despre artistă. Ceea ce m-a impresionat este lista pieselor interpretate de MIRA, care acolo se ridică la 36, iar dacă ținem seama că aceasta are 27 ani și s-a apucat să înregistreze de la 18 ani, cred că are un randament foarte ridicat.

(03 ianuarie 2022)

No comments:

Post a Comment