Nu există reclamă care să nu prezinte produsele ca fiind nr. 1 în România, după niște aprecieri ale unor organizații fantomă sau duupă statistici mincinoase.
Ca să existe suprt real pentru a zice că produsul X este numărul 1 în Ro, ar trebui să se producă niște sondaje sau să se centralizeze vânzările. La niște napolitane, au decența să spună că au fost nr. 1 în Ro pe anul 2019, căci nici nu ai cum să verifici.
Eu știam că reclamele sunt de o calitate îndoielnică, dar chiar și mincinoase nu prea le vedeam, dar realitatea bate filmul. Cei care fac reclame sunt:
- agramați,
- lacomi,
, netalentați,
- necreativi,
- previzibili,
- mediocri.
Dar să fie și mincinoși mi se pare prea mult. Ar trebui să existe un institut care studiază ierarghiile produselor, dar se știe că reclame se fac la produsele lipside de calitate și care nu se vând. Se știe că un produs bun se vinde singur, fără a fi nevoie de reclamă. Dacă unui produs i se face reclamă, precis are el o hibă și dacă am auzit că produsului i se face reclaă, fug de el ca dracul de tămâie, căci înseamnă că produsul are o hibă, căci nu bagă banii nimeni într-o marfă foarte bună care se vinde singură.
(16 aprilie 2020)
No comments:
Post a Comment