Thursday, April 2, 2020

Lista

Pe vremuri era un banc. Un tip avea un prieten director la un spital de nebuni. S-a autoinvitat la spital să vadă și el ce atmosferă era acolo. Prietenu l-a dus la o sală unde nebunii spuneau niște numere și râdeau în hohote. Nebunii puseseră în corespondență bancurile cu numere și nu mai spuneau bancuri, ci numere și râdeau teribil de tare. Omul nostru, s-a gândit și el să zică un număr. Atunci nebunii au tăbărât pe el și l-au bătur. Amicul director i-a zis:
- Impridența ta a fost că acel număr este un banc cu nebuni.
M-am gândit că acum, de când stau acasă și văd filme, să fac și eu listă și când văd în programul Tv un titlu, să am punerea lui în corespondență cu un număr și când eu îi zic soției numărul, să râdem sau să plângem, după cum filmul e comedie sau dramă.
Nu credeam că voi ajunge să fac și acest lucru, dar televiziunile reiau filmele cu disperare, căci jegoase fiind nu cheltuiesc banii să achiziționeze filme noi sau capodopere și mă invadează cu chestii de mâna a VII-a. Sper să am o listă cu vreo 150 de coduri, căci pe aici bate diversitatea jegurilor.


(02 aprilie 2020)

No comments:

Post a Comment