Wednesday, April 1, 2020

Bărbierul din Sevilla de ROSSINI la Metropolitan

În 31 martie 2020 Metropolitan Opera a pus la dispoziție pe Internet spectacolul înregistrat pe 24 martie 2007 cu opera Il Barbiere di Siviglia de Gioachino Antonio ROSSINI avându-i ca interpreți pe Joyce DiDonato, Juan Diego Flórez, and Peter Mattei. Distribuția a fost:
Rosina - Joyce DiDONATO de 38 de ani
Contele Almaviva - Juan Diego FLOREZ  de 34 ani
Figaro - Peter MATTEI  de 42 ani
Bartolo - John Del CARLO de 34 ani
Basilio - John RELYEA de 35 ani.
Se observă că toți interpreții sunt în plenitudinea forțelor lor creatoare, chiar tineri s-ar zice, niciunul dintre ei nefiind în situația ca în 5 ani să înceapă concertele de adio, specifice finalului de carieră.
Orchestra a fost dirijată de  Maurizio BENINI.
Pe o scară de la 1 la 10, acest spectacol este notat cu 9,70. Am în minte un spectacol preluat de la Scala din Milano cu basul bulgar Nicolai GHIAUROV, căruia la vremea când l-am văzut pe un televizor cu lămpi în tinerețea mea, i-am atribuit nota 10.
Așa, pentru a mă lăuda și eu un pic, pe Peter MATTEI l-am văzut tot la Met în Don GIOVANNI în anul 2004


(02 aprilie 2020)



No comments:

Post a Comment