Wednesday, April 15, 2020

Mi-am amintit un banc tâmpit

Pensionarul MAI care a infectat un spital întreg mi-a adus aminte de un banc tâmpit. Eternul BULĂ merge la bordel.
Patroana îl întreabă:
- Ce doriți, domnule BULĂ?
- Vreau o femeie bolnavă de sifilis. A răspuns BULĂ fără ezitare.
- Dar, domnule BULĂ, noi avem femei sănătoase.
- Eu vreau una bolnavă de sifilis, am zis.
- Dar de ce?
- Eu mă îmbolnăvesc de la ea. Sora mea se îmbolnăvește de la mine. Tata se îmbolnăvește de la sorămea. Mama se îmbolnăvește de la tata. Profesorul de mate se îmbolnăvește de la mama. Eu cu el, am ce am.
Cam așa a stat problema și cu fostl  ofițer, care a fost în Israel cu amanta, iar pentru a nu afla nimeni a ținut la secret și a reușit să închidă un spital, punându-l în carantină. Tot un fel de BULĂ și el, da cu mult mai fraier, ceea ce mi-a arătat că mintea nu-l dădea afară din casă pe rămasul anonim cu dosar, care sunt sigur că nu va păți nimic, din moment ce nu se elimină prescripțiile la amenzile date pe durata stării de urgență.

(15 aprilie 2020)

No comments:

Post a Comment