Friday, June 28, 2024

Elena LASCONI zicea că...

Elena LASCONI zicea că USR este în situația care este, adică este în cădere liberă, datorită erorilor făcute de conducerea acestui partid, conducere formată din membri biroului național de până la data de 2024-06-27, adică, erorile următorilor:
Cătălin DRULĂ - președinte
Dan BARNA - vicepreședinte
Ionuț MOȘTEANU - vicepreședinte
Claudiu NĂSUI - vicepreședinte
Vlad BOTOȘ - vicepreședinte
Stelian ION - vicepreședinte
Vlad VOICULESCU - vicepreședinte
Silviu DEHELEAN
Allen COLOBAN - vicepreședinte
Cristina PRUNĂ
Radu PANAIT
Adrian ECHERT
Liviu MĂLUREANU
Radu MIRUȚĂ
Emanuel STOICA
Radu MIHAIU
Radu MIHAIL
Oana ȚOIU
Silviu ȘERBAN
Alin STOICA
Adina SĂNIUȚĂ
Alexandru DIMITRIU
Flavia BOGHIU
au dus la situația despre care am vorbit. Ei au fost aceia care au creat Alianța Dreapta Unită - ADU. Ei au fost aceia care scos USR de la guvernare țopăind cu demisiile în mână. Ei au fost cei care au validat politicile din ministerul sănătății în vremuri de pandemie. Ei au fost aceia care nu au adus corecțiile necesare politicilor din primăriile pe care le păstoreau,, astfel încât să fie iubiți de cetățeni, nu să se găsească în situațiile jenante de a le pierde. Mă refer la primării. Dacă biroul național de sâmbătă va avea cel puțin 70% noi membri, voi considera că Elena LASCONI demarează un nou început. În caz contrar, voi vorbi de aceeași Mărie, cu o altă pălărie și speranțele mele legate de ceea ce am văzut eu să fie USR pentru politica românească, adică altceva, cu totul altceva, se vor nărui în ritm galopant și ireversibil.


(28 iunie 2024)

No comments:

Post a Comment