Thursday, July 15, 2021

Liviu DRAGNEA e liber

Liviu DRAGNEA e liber. O instanță din Giurgiu a decis definitiv și irevocabil, că Liviu DRAGNEA de azi este liber. Cât va fi liber, rămâne de văzut, căci el mai are pe rol niște dosare. 
Când am bani și-mi merge bine,
Toată lumea-i neam cu mine.
Când n-am bani și-mi merge rău,
Nici din neam, nu-i neamul meu.
Cam așa stă treaba și cu Liviu DRAGNEA, căci se vede treaba că toți din PSD se feresc să-i fie în preajmă, deși la ușa lui acum patru ani făceau toți coadă, să primească o firimitură de ceva. Așa este viața.
O liberală l-a făcut infractor într-o intervenție de la ora 15,30 la Antena 3. ca peste tot, partidele își devorează șefii, căci cu siguranță, cineva din interior i-a copt-o lui Liviu DRAGNEA, căci după alegerile din 2016 el a făcut greșeli în cascadă, crezând că 2+2=4, când în Ro, 2+2= oricât vrea unul sau altul, după nevoi, după fler și după miros.
(15 iulie 2021)

No comments:

Post a Comment