Thursday, July 29, 2021

COSMIN, tapițerie auto

Am un GOLF 5. De la un timp, s-a desprins tapițeria de la plafon și arăta groaznic. Am căutat în stânga și-n dreapta și am găsit tot felul de meseriași. Unii mai meseriași decât alții cu:
- toane,
- mofturi,
- condiționări,
- aroganțe.
M-am plictisit și am căutat să găsesc pe unul care să mă rezolve. Din aproape în aproape am identificat un atelier di Sos. Alexandriei 170, un atelier de tapițerie auto, cu numele COSMIN.
Am sunat vineri 24 iulie 2021.
Mi s-a răspuns.
Am prezentat problema.
Mi s-a spus să vin miercuri 28 iulie pe la 9,30.
Am ajuns miercuri la 9,30.
Un domn care a răspuns la numele Cosmin a văut mașina.
Mi-a notat numărul de telefon.
I-am dat cheile.
Mi-a zis să revin după ce îni dă el un telefon pe la 18,00.
Am plecat spre casă.
Am așteptat.
M-a sunat.
Am ajuns și am luat mașina.
Era făcută la mare meserie.
Am plătit.
Mi-am luat cheile. Am plecat.
Sunt foarte încântat să văd că mai avem și noi meseriași. Mi-am adus aminte de meseriașul care mi-a făcut la marea artă cele trei inele de modificare a distanței focale la aparatul meu foto de dineinte de 1989.
(29 iulie 2021)

2 comments: