Sunday, July 25, 2021

Românii la olimpiada de la Tokyo

 Să cheltuiești o groază de bani doar pentru a arăta că nu ești pregătit, este cea mai mare porcărie pe care mi-a fost dat s-o văd. Scorul de 4 la zero  cu care echipa Ro a păpat bătăiță de la koreeni și 22 la 10 cu cât baschetbalistele 3+3 au păpat bătăiță de la americance îmi arată că sportivii mioritici sunt atât de nepregătiți încât nu la olimpiadă nu trebuiau să meargă, dar nici măcar la o comună de pe lângă București nu trebuiau să ajungă, fi-le-ar rușine să le fie!
Să fii pe locul al V-lea și să fii mândru că nu ești al XX-lea din 15 concurenți este culmea obrăzniciei, pe care a dovedit-o un tip de la o barcă cu doi componenți. Nici n-am vrut să le rețin numele că mi s-a făcut scârbă când l-am auzit cât de plin de suficiență era nefericitul de perdant.


(25 iulie 2021)

No comments:

Post a Comment