Tuesday, May 21, 2024

Golani, derbedei, fătălăi...

Ieri 21 mai 2024 am asistat la o scenă penibilă, dezgustătoare, grotescă, jenantă, ilogică și nefirească în parlamentul României, când deputații Dan VÂLCEANU și Florin ROMAN s-au luat la bătaie, ca doi puști în fața scării de la bloc, iar Florin ROMAN a ieșit șifonat, dramatizând de pe poziția învinsului. Amândoi deputații au un nivel de notorietate negativă ridicat la cote alarmante, prin faptele lor reprobabile care-i definesc, încât nu merită niciun fel de atenție din partea analiștilor serioși, căci scandalul este definitoriu pentru ei, așa cum pentru peste 90% dintre colegii lor definiția fiind aceeași.

Florin ROMAN a avut ieri momentul său de glorie, în ideea că a povestit cu lux de amănunte tot scandalul și a căutat să iasă deasupra, deși în narațiunea sa există nenumărate fracturi, care întrerup firul logic al întregii derulări a evenimentului. 

Nu mă apuc eu acum și aici să caracterizez teribilismele celor doi, căci tot timpul mă gândesc la nivelul de violență care domină societatea noastră și care numai în parlament nu intrase până ieri, dar toate au un început și iată că acest început, s-a produs ieri, de Sfinții Împărați Constantin și Elena, una dintre cele mai mari sărbători ale românilor, sărbătoarea marcată de cafteala dintre Florin ROMAN și Dan VÂLCEANU, doi indivizi despre care nu am avut și nici nu am o părere bună, căci prin tot ce au făcut, au arătat că sunt încărcați doar de notorietate negativă și se comportă ca doi inși fără pic de educație și strălucire.



(22 mai 2024)

No comments:

Post a Comment