Saturday, April 20, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Adriana IRIMIEȘ.

Despre  Adriana IRIMIEȘ am aflat când am căutat pe Internet un cântec de nuntă și am găsit un Cântec de nuntă interpretat de Adriana IRIMIEȘ. Este chiar ceva nou. Versurile sunt excelente. Muzica aduce ceva nou, iar clipul este o capodoperă. Am ascultat acest cântec de. cel puțin 100 de ori fără să mă satur. este cântecul care o definește 100% pe Adriana IRIMIEȘ.
Adriana IRIMIEȘ mai are cântece precum:
Bată-l Dumnezeu să-l bată
 Pe o margine de drum
Păsărică din Ardeal
Trece trenul prin Carpați
Adriana IRIMIEȘ are gesturi ample, teatrale, deși vocea ei este puternică și clară, fără să aibă nevoie de elemente de sprijin. Am impresia că are un rol administrativ în zona muzicii, dar nu fructifică adecvat această poziție, căci nu tot ce crede că i se potrivește, chiar i se potrivește.
La Adriana IRIMIEȘ nu-mi place costumele pe care le poartă, mai ales că acea cunună cu cioburi de oglindă știam că este purtată de fete tinere nemăritate sau din ziua nunții, ceea ce nu mai e cazul în situația artistei Adriana IRIMIEȘ.
Pentru cântecul  Bată-l Dumnezeu să-l bată interpretarea lui Sava NEGREAN BRUDAȘCU este etalon și a face ceva de plan al II-lea nu este potrivit pentru o cântăreață cu palmaresul lui Adriana IRIMIEȘ .

(20 aprilie 2024)

No comments:

Post a Comment