Friday, July 12, 2019

Sacrificiul suprem

Era în piesa Domnișoara Nastasia o replică:
- Am trăit să mă văd și moartă!
a Anetei Duduleanu. 
Merită să revedeți piesa. Se potrivește perfect cu ceea ce s-a difuzat de pe DC News când Viorica DĂNCILĂ a spus că dacă partidul i-o va cere, va candida.
Mai știam eu un banc, dar nu-l voi scrie aici că e cam porcos. Se potrivește de acolo replica dată de milițian:
- Cum, mama dracului?
Restul este poveste de adormit copiii, căci eu am scris încî din 25 ianuarie că ni se pregătește într-un mod inteligent ceva, prin crearea de antiteze puternice, care devin manipulări în toată regula. Cine citește o carte oarecare de management politic va vedea că pașii următori sunt doar într-o singură direcție, adică turul al doilea nu va exista.

(12 iulie 2019)

No comments:

Post a Comment