Monday, October 31, 2022

1000 de oameni care m-au dezamăgit: 011

Puiu HAŞOTTI este acum un bărbat la 69 de ani.
Puiu HAŞOTTI a fost ale deputat pe listele PNL pentru legislatura 1996 - 2000.
Puiu HAŞOTTI 
a fost ale deputat pe listele PNL pentru legislatura 2000 - 2004.
Puiu HAŞOTTI 
a fost ale senator pe listele PNL pentru legislatura 2004 - 2008.
Puiu HAŞOTTI 
a fost ale senator pe listele PNL pentru legislatura 2008 - 2012.
Puiu HAŞOTTI 
a fost ale senator pe listele PNL pentru legislatura 2012 - 2016.
Puiu HAŞOTTI a absolvit 
Universitatea Bucureşti, Facultatea de istorie, promoţia 1976
Puiu HAŞOTTI a fost muzeograf între 1977 -1990, un loc călduț, zic eu.
Puiu HAŞOTTI a fost lector universitar.
Puiu HAŞOTTI este doctor în istorie.
Puiu HAŞOTTI m-a dezamăgit că are un CV în online făcut neprofesonale, din care eu nu am văzut:
- anul când a luat doctoratul și ce titlu a avut teza lui,
- listă de lucrări științifice,
- când a fost lector la Universitatea Ovidius,
- ce descoperiri arheologice a făcut el în 13 ani,
- dacă a fost membru al partidului comunist.
Puiu HAŞOTTI m-a dezamăgit prin aparițiile lui enervate la televizor, care atunci când era PNL la putere avea o aroganță de nedescris de credeam că eu sunt prostul lui, deși prin ceea ce spunea arăta că nu-l ducea politicul mai mult decât să vorbească prostii, miar când era în opoziție, era umil, penibil și superficial.
Puiu HAŞOTTI m-a dezamăgit că a stat în parlament și n-a făcut și el ceva mi special, adică o lege care să-i poarte numele cum este Legea Ticu DUMITRESCU.
Puiu HAŞOTTI m-a dezamăgit că în ultima legislatură cât s- târât prin senat, din cele 70 de inițiative legislative, niciuna nu a fost esențială, să cad și eu pe spate când i-am citit titlul.
Puiu HAŞOTTI m-a dezamăgit că a propus o lege a turismului atât de prost construită, încât a fost respinsă. Dacă chiar avea talent și idee de a face o astfel de lege, iar legea ar fi fost genială, parlamentul ar fi votat-o. O lege bizară, făcută de un ins care a fost muzeograf, evident nu are valoare.
Puiu HAŞOTTI m-a dezamăgit că a stat în parlament 10 ani și și-a creat la tv o imagine dezastruoasă, a unui ins care dansează, nu face politică.




(31 octombrie 2022) 

No comments:

Post a Comment