Friday, October 28, 2022

1000 de oameni care m-au dezamăgit: Emanoil-Dan BARBARESSO

Emanoil-Dan BARBARESSO este acum un bărbat de 82 de ani cum rezultă pe Wikipedia.
Emanoil-Dan BARBARESSO a fost ales deputat pe listele CDR pentru legislatura 1996 - 2000.
Emanoil-Dan BARBARESSO a absolvit Institutul Medico-Farmaceutic Bucureşti, Facultatea de Stomatologie.
Emanoil-Dan BARBARESSO se recomandă că a participat la Revoluția din Decembrie 1989, la fenomenul Piața Universității și la demonstrația din Piața Victoriei 28.01.1990. Cinstit să fiu, în Piața Victoriei am participat și eu, dar în CV-ul meu n-aș fi scris niciodată așa ceva, căci atunci piața era plină ochi de tineri și de bătrâni, de bărbați și de femei, care strigau în cor nemulțumirea față de FSN. Cu ce era el mai bun ca zecile de mii de protestatari, ca să menționeze că a fost acolo, nu am idee, dar citind așa ceva în CV, mi-a lăsat un gust amar.
Emanoil-Dan BARBARESSO a avut o singură inițiativă cu iz bolșevic legată de economisirea şi creditarea în sistem colectiv pentru construcţia de locuinţe.
Emanoil-Dan BARBARESSO m-a dezamăgit că nu a avut contribuții majore la crearea unei legislații coerente pe probleme de sănătate la nivel național, căci bănuiesc și eu că Emanoil-Dan BARBARESSO  era unul din cei 20.000 de specialiști cu care se lăuda CDR că face c-c-tul praf în 200 de zile.
Emanoil-Dan BARBARESSO dar altul, născut în 2 aprilie 1971 are cont de Facebook unde are postări interesante.
Emanoil-Dan BARBARESSO  este deputatul despre care se mai vorbea pe la televizor doar pentru că avea un nume mai special, nu pentru că ar fi făcut ceva special, în marea de mediocrități al PNȚCD, partid cu comunicartori de nota 2(doi).


(29 octombrie 20220

No comments:

Post a Comment