Tuesday, September 24, 2019

George Dan construiește o sală de culturism

Cu George Dan TAT am corespondat ani în șir pe facebook, având preocupări comune în zona culturismului și a scrisului. De la un timp amicul George Dan TAT se zbuciumă să-și transpună în viață obiectivul la acre a visat ani buni. El vrea să-și facă o sală de culturism de la zero, adică să colaboreze cu proiectanți, cu constructori, cu ISU, cu administrația locală, ca în final să apară o clădire, echipamente, utilități și în final acolo să vină oamenii să facă sport, adică să tragă de fiare, cum îmi place mie să spun. Nu e ușor să faci așa ceva, iar cine începe acest demers trebuie să dea dovadă de voință, să aibă nervii tari și să aibă capacitatea de a fi luptător. M-am gândit să realizez un interviu cu George Dan TAT. Eu voi pune întrebările și în dreptul acestora se va afla acronimul II căci eu mă numesc Ion IVAN, iar răspunsurile lui George Dan TAT sunt precedate de acronimul GDT.
Iată interviul.
II: George, mulțumesc pentru că ai acceptat să discutăm despre sala ta de fitness-culturism. De unde ți-a venit ideea?
GDT: Este un hobby al meu din copilărie
II: Pentru orice abordare trebuie un proiect clar. Ai avut în minte un astfel de proiect?
GDT: am avut si am primit ajutor de la mama
II: Care a fost obiectivul tău?
GTD: Să am propria mea sală de fitness și culturism
II: Care au fost resursele disponibile?
GDT: Vânzarea unui apartament in Cluj
II: În planul tău, care este timpul de realizare a acestei săli?
GTD: Doi ani.
II: Cum ți-o imaginai la inaugurare?
GDT: Așa cum este în prezent.
II: Cum ai început?
GTD: Cu cumpărarea unui teren în centrul orașului.
II: Ce spui despre aprobări?
GDT: A durat ceva timp, dar am reușit cu ajutorul lui Dumnezeu.
II: Cum ai făcut planul? Dar devizul?
GDT: Planul și devizul le-a făcut arhitectectul. Și eu m-am încadrat.
II: Echipele de muncitori cum au fost?
GDT: O firmă de construcții a făcut totul de la A la Z.
II: Cum ai supravegheat ceea ce se întâmpla pe șantier?
GTD: Personal zi de zi
II: Și timpul tău liber care a mai fost?
GDT: Sâmbăta și duminica.
II: Ai terminat turnatul temeliei. Ce a urmat?
GTD: După fundație a urmat parterul.
II: Ai terminat zidăria. Ce a urmat?
GDT: După zidărie urmat acoperșiul.
II: Despre finisaje ce ne spui?
GTD: Există instalații gaz, apă curent, canal, aer condiționat, supraveghere video, gresie, faianță, parchet, scara interioara, geamuri și uși de lemn și de termopan, la scara interioară trebuie fier forjat pentru balustradă.
II: Dar despre echipamente ce ne spui?
GDT: Aparate sunt de tip Multiform și Techonigym, banda alergat, gantere, bara ez, bara dreaptă,  discuri, suport pentru discuri.
II: Să vorbim și despre greutăți. Despre piedicile întâmpinate.
GDT: Curentul electric a fost aprobat într un-un an și jumătate.  S-a lucrat cu un generator. Afară exista stâlp la limita de proprietate cu contor pe el. Am avut o conducta de gaz metan ce trecea pe proprietatea mea pe care a trebuit sa o îngrop pe bani mei. Acesta a fost prima piedică și a doua curentul electric.
18)II: Ce înseamnă să fie gata acest proiect?
GTD: 18realizarea visului din copilărie important este meargă.
II: Mai este mult de lucru?
GDT: Mai sunt niste finisaje la gard și montarea panoului solar.
II: Când va fi inaugurarea?
GTD: În curând
II: Vei lucra singur? Vei avea colaboratori?
GDT: Voi avea colaboratori
II: Care vor fi clienții tăi?
GTD: Fară discriminare. Cine dorește vine la sală și are loc !
II: Dintre culturiștii renumiți pe cine inviți să facă demonstrații?
GTD: Pe Zagan Viorel .
II: Tu vei fi și patron și manager și instructor?
GTD; Voi fi administrator si instructor.
II: Ce înseamnă calitate pentru sala aceasta?
GTD: Calitatea înseamnă aparatele cu care este dotată sala.
26)II: În cât timp estimezi că vei recupera investiția?
GTD: Nu pot să știu.
II: După efortul depus, cum stai cu optimismul?
GTD: Optimismul meu este bun.
II: Te-ai gândit cum să promovezi în media această sală?
GTD: Da sigur ca da.
II: Ce capacitate are sala aceasta în raport cu dotarea?
GTD: Este ocupată în proporție cu aparatele la maxim.
II: Pe când va fi inaugurarea?
GTD: Încă nu stiu exact cand va fi inaugurată.
II: George, mulțumesc pentru că ai acceptat să discutăm despre sala ta de fitness-culturism.
Pe o plăcuță va fi scris: SC George King Fitness S.R.L. Sală de fitness și culturism, alături de programul de lucru, care va fi de șase zile pe săptămână, duminica fiind zi de repaus.
Pun acum câteva imagini de la construcția sălii de fitness-culturism a lui Dan George TAT.


















Se vede din toate acestea că George este un om care știe să definească un obiectiv, știe să urmărească cu tenacitate punerea lui în operă și are acel nivel de exigență care să asigure finalitatea fiecărei acțiuni, obținând un nivel de calitate foarte ridicat.

(22 februarie 2019)

No comments:

Post a Comment