Friday, May 14, 2021

Relaxarea timpurie

Nerăbdarea Europei de a trece la relaxare este suspectă, bizară, nerealistă, grăbită, riscantă și empirică. Repeziciunea cu care se trece din pix de la scenariul roșu la cel galben și mai apoi la cel verde, arată că toată lumea s-a plictisit. Se vorbea și de un al IV-lea val și văd că lucrurile nu mai stau așa. Nu este rostul meu de a spune că e bine sau nu să se facă relaxare, dar a face relaxarea fără ca peste 50% din populație să fie vaccinată, este deja un risc asumat de dimensiune prea mare.
În opinia mea este bine că se produce relaxarea că eu m-am vaccinat în speranța:
- de a nu mai purta mască,
- de a merge la restaurant,
- de a merge la spectacole,
- de a merge la sala de fitness,
- de a călătorii fără restricții.
Această relaxare forțată va crea mari probleme dacă apare valul al IV-lea căci lumea va înțelege mai greu să pună din nou masca pe figură, să stea în casă de la ora 20 și multe altele. Eu aș fi așteptat până 50% din populație se vaccina și abia după aceea aș fi dat drumul la relaxare.

(14 mai 2021)

No comments:

Post a Comment