Tuesday, June 29, 2021

Zora je cel mai frumos cântec

 





Nu spun că știu de toate. Fiind în Serbia, mi-am propus să ascult niște muzică sârbească. Așa cum se face, am căutat cele mai ascultate cântece și am găsit un cântec interpretat de Neda UKRADEN intitulat ZORA JE.
L-am ascultat de mai multe ori în interpretarea originală a lui Neda UKRADEN și am văzut că acest superb cântec cu versurile:
ZORA JE
Zora je svanula
suza je iz oka kanula
zora je, nema te
cujes li, ne mogu bez tebe
Refren:
Sanjam te, sanjam te
sve me jos, sve me jos
sve me sjeca na tebe
samo pjesma moja cuje se
a nema te
Zora je, nema te
samo me tuga miluje
zora je svanula
suza je iz oka kanula
a mai fost interpretat de:
Carmen LUNGU
Mirela
Lepa BRENA
Jelena ROZGA
Florentina VOICU
Mioara VELICU și RAOUL
Jelena.
Când am fost în Australia nu aveam somn și de la Kuala LUMPUR la Amsterdam am ascultat Qonquer of Paradis al lui VANGHELIS  fără întrerupere și timpul a trecut ca vântul și ca gândul. Așa fac și cu Zora je, că-mi place teribil în interpretarea Nedei UKRADEN că are vocea potrivită, nu este nici miorlăită, nici leșinată și nici pierdută, ci este adevărata voce care se potrivește perfect cântecului.
(29 iunie 2021)
x

No comments:

Post a Comment