Wednesday, March 27, 2019

CHIRILĂ T. și-a făcut dreptate singur

Toate televiziunile au vorbit azi despre un incident petrecut pe o tereasă unde CHIRILĂ solistul și juratul de pa PRP Tv a avut o dicuție bărbătească cu un nene.
Mi-l și imaginez pe musculosul de CHIRILĂ T. încordându-se spre a ieși în evidență față de damele care se uitau galeș să-i vadă venele umflânu-se pe sub un tricol oarecum multa.
Mi-l și imaginez pe CHIRILĂ T, stând prin tribunale vreo 12 ani judecându-se pentru hărțuirea de către un necunoscut, căci după alți 5 ani și uită despre ce este vorba.
lucrurile nu sunt la noi nici clatre și nici dinamice. Este trist, mai ales că CHIRILĂ T. nu este singurul care-și face singur dreptate. ar trebui ca tribunalele să judece în regim de urgență anumite cauze și să-i descurajeze pe toți care-și bat joc de semeni lor.
Am fost în California și când mergeam spre 24 HOURS am văzut poliție care ridica un sac negru, căci cineva se autoapărase la el în curte, ceea ce la noi capătă cu totul alte semnificații din moment ce societatea este prea îngăduitoare față de cei certați cu legea. Acolo nici nu ai voie să atingi pe cineva. Dacă o faci din greșeală, e obligatoriu să-ți ceri scuze rapid, altfel există mai surprize, căci oamenii știu să se apere direct și la obiect.
Eram într-un autobuz în Canyon. Am și eu o vârstă, dar niciodată nu am simit să stau jos. Eu fac sport și încă mă simt bine să nu solicit să stau jos în autobuz. Acolo tinerii m-au obligat să stau jos. Acolo tinerii nu stau jos decât dacă cei mai vârstnici au ocupat în totalitate locurile. Sunt legi bine definite și oamenii știu cum să se poarte. Acolo nu ar fi existat un caz CHIRILĂ pentru că nici CHIRILĂ nu ar fi ripostat, nici cetățeanul nu s-ar fi apropiat de CHIRILĂ T.. Fiecare și-ar fi știut limitele și mai ales consecințele directe ale actului deliberat făcut. Trebuie multe clarificate și procesele în regim de urgență ar rezolva multe, mai ales dacă sancțiunile ar fi exemplare, fără să însemne pușcărie și cătușe, ci amenzi uriașe și confiscări pe măsură. Atunci, ca la croitor: mai întâi omul ar gândi și după aceea s-ar risca în a face nelegiuiri.

(27 martie 2019)

No comments:

Post a Comment