Thursday, April 18, 2019

Curiozitățile dâmbovițene ale secolului al XXI-lea

Era ceva cu secolul al XXI-lea care va fi religios sau nu va fi deloc. Ar fi zicerea lui André Malraux. nu așa ceva mă interesează. că iată suntem în acest secol al XXI-lea și nu știu dacă este sau nu religios.
Știu însă că am văzut cu ochii mei cum victima își premiază călăul. Chiar i-am zis victimei, care ajunsă pe o poziție importantă, avea resurse să premieze până și pe călău. Eu n-aș fi făcut-o. Călăul meu ar fi vrut să dau mâna cu el după 30 de ani, dar i-am spus că nu răspund solicitării călăului, ajuns un bătrânel oarecare, pentru ceea ce mi-a făcut cu multe zeci de ani în urmă.
Zilele trecute am fost martor cu în acest secol al XXI-lea, călăul își preșiază victima. Lumea s-a întors cu fundul în sus.
Și ca tacâmul să fie complet, cel ce a dat o oarece recunoaștere victimei, a omagiat pe călău la câteva minute distanță, printr-o strângere de mână călduroasă.
Concluzie: secolul al XXI-lea va fi cel mai ciudat și de neînțeles din toată istoria umanității.



(19 aprilie 2019)

No comments:

Post a Comment