Wednesday, February 5, 2025

Vizionați urgent filmul Our Brand Is Crisis!

Filmul Our Brand Is Crisis apărut pe ecrane în anul 2015 este dovada vie a modului în care sunt manipulate eficient alegerile prezidențiale de către o echipă de specialiști, fără a se trage în vreun fel concluzia că votanții sunt ghidonați sau forțați să pună ștampila pe un candidat la urna de vot, ci sunt convinși în campania electorală că un anume candidat la prezidențiale este acela care merită încrederea alegătorilor. Poporul alege, dar alții se preocupă de cum sunt prezentați candidații. Ca și într-un magazin, candidații trebuie priviți ca niște produse. Fiecare produs este prezentat într-un anume fel. De această prezentare se ocupă echipa de campanie. Contează ambalajul, dar foarte mult contează produsul în sine. Noi ne uităm la un produs în primul rând la valoarea de întrebuințare, la calitățile produsului și la preț. Cine privește altfel campania electorală greșește. Consultanții, plătiți cu bani grei pentru a impune un candidat, sunt oamenii care similar, în procesele de producție au rolul de a sorta materii prime, de a croi tipare, de a proiecta produse și tot așa, numai că în final, în cutia cu produsul, apare candidatul X sau candidatul Y și a transfera spre o altă direcție rolul votantului este o mare greșeală. Votantul are în față candidații. Votantului i se prezintă date despre candidați sau despre anumiți candidați sau despre un anumit candidat. Să nu uităm că toți votanții care l-au votat pe Călin GEORGESCU erau utilizatori de TIK TOK, deci cine n-a fost prezent pe această rețea nu era cunoscut, ca o pereche de pantofi absentă din magazinele de încălțăminte dacă asociem TIK TOK rețelei magazinelor de încălțăminte. Degeaba pui pantofi în băcănii căci lumea nu cumpără pantofi acolo unde se află pâine, carne, lapte, brânză sau ouă.
Vizionați filmul Our Brand Is Crisis și vă veți convinge că 99% din rezultatul alegerilor prezidențiale este manipulare pură și cine știe s-o facă științific, dar și artistic în același timp, are câștig de cauză.


(05 februarie 2025)

No comments:

Post a Comment