Thursday, February 20, 2025

Marketing electoral

Lumea trebuie să înțeleagă că acum există o nouă știință și anume marketingul electoral, căci dacă cineva crede că partidul POT sau candidatul Călin GEORGESCU au apărut din spuma mării, se înșală amarnic. Marketingul electoral este știința care conține acele instrumente eficiente prin care:
- se definește grupul țintă,
- se construiesc mesaje,
- se selectează candidați,
- se definesc profile,
- se maximizează șanse,
- se derulează manipulări,
- se ating obiective,
- se planifică rezultate,
în procesul electoral de către specialiști adevărați, special formați în acest scop, la costuri suportabile pentru cei care doresc să impună noi partide, noi candidați prin vot cu pregătirea terenului în campanii electorale duse după reguli științifice. Tradiționaliștii și empiriștii nu înțeleg că TIK TOK a fost la dispoziția oricui, numai că doar cei care au știut să folosească instrumentele managementului electoral au reușit să folosească mesaje care se adresau grupurilor țintă pentru a face ca la urnele de vot ștampila să fie pusă pe sigla POT sau pe numele candidatului Călin gEORGESCU. Acum, în ignoranța și neputința lor, cei care au luat plasă, au căutat să arate cu degetul spre tot felul de forțe oculte, fără a recunoaște că prin marketing electoral, le-a fost luate de sub nas voturile pe care ei le credeau ale lor.

(20 februarie 2025)

No comments:

Post a Comment