Suntem inundați de reclamele pentru medicamente și pentru suplimentele alimentare pentru că industria farma dispune de banii pe care cu prea multă generozitate îi aruncă pe fereastră , iar ca rezultate sunt doar niște reclame mediocre unde:
- denumirea medicamentului se repetă de cel puțin trei ori,
- ceea ce este scris pe ecran este și citit de o voce zâmbăreață,
- textul de final este prea lung și nu este lizibil căci fontul este prea mic.
- denumirea medicamentului se repetă de cel puțin trei ori,
- ceea ce este scris pe ecran este și citit de o voce zâmbăreață,
- textul de final este prea lung și nu este lizibil căci fontul este prea mic.
Am văzut reclame foarte slabe pentru:
ASPIVITA
CALMOTUSIN
CARMOL FLU
COLLANOL
CAPRIN
DEFUMOXAN
ESSENTIALE FORTE
FARINGO TUSIN
GENACOL ORIGINAL
GRINTUS
IBUSINUS
KOLLAGEN
MAGNEROT
MELTUS
NERVOCALMIN
NICORETTE
NUROFEN
OLYNTH
OSCILLOCOCCINUM
PARASINUS
PRO COMBO
SINUPRET ACUTE
SYNOCAM
TERAFLU FORTE
TERATUSS
TIBANOL
URIMIL GLICO
Niciuna dintre reclamele pentru aceste medicamente nu iese din nivelul de mediocritate excelent plătită, din moment ce există o industrie specializată în această direcție.
(27 ianuarie 2025)
Niciuna dintre reclamele pentru aceste medicamente nu iese din nivelul de mediocritate excelent plătită, din moment ce există o industrie specializată în această direcție.
(27 ianuarie 2025)
No comments:
Post a Comment