Monday, January 27, 2025

Au ei nevoie de reclame, pentru a nu le spune numele?

Observăm că televiziunile dau informații incomplete, ceea ce crează confuzii, căci se tem să nu facă reclamă mascată. Prezintă hoteluri cu detalii foarte importante, fără a da nume, prezintă restaurante, fără a da nume și tot așa. Apar situații în care sunt blurate mărci de mașină sau denumiri de firme de pe tricouri sau geci. Chiar și numele unor firme când sunt date imagini de pe stradă sunt blurate. Eu nu cred că 
branduri precum PRADA, DIOR, COCA COLA, PEPSI, BOSS, COLA, VUITTON, FENDI, VERSACE, CHANEL, ARMANI, BURBERRY, HERMES, DOLCE&GABBANA, BALENCIAGA, FERRAGAMO, au nevoie de reclama pe care le-o face posturi Tv obscure de pe plaiurile mioritice, dar ridicolul nu are limite, mai ales, în rândul săracilor.
Televiziunile cred că dacă rostesc numele unui magazin, al unui restaurant sau al unui hotel, imediat se vor duce oamenii buluc acolo și li se vor tripla profiturile doar din rostirea numelui în televiziuni. Există explicații în cazul unor afaceri de început, dar normal este atunci când se prezintă ceva, informația să fie completă. Nu stă reporterul de vorbă cu un șef bucătar, îi prezintă bucatele și reporterul nu-i rostește numele. Dacă televiziunea își ocupă spațiul cu informații despre respectivul șef, normal este să fie un echilibru, adică să se spună numele șefului și chiar și restaurantul unde el lucrează.

(28 ianuarie 2025)

No comments:

Post a Comment