Și în culturism ca în orice alt domeniu de activitate se impune crearea unui premiu și anume PREMIUL DE POPULARITATE.
Acesta este date numai și numai de public. Sunt nenumărate modalități de a afla opinia publicului și anume:
- prin sondaj, exact cum se fac sondajele în politică, indicându-se câteva nume de sportivi culturiști care s-au remarcat în ultimele competiții;
- cu bilețele pe care sunt scrise numele unor participanț la concurs și publicul spectator selecteazăpe cel considerat a fi cel mai bun și introduce bilețelul într-o urnă;
- prin apeluri telefonice și puvlicul alege dintr-o mulțimesau chiar adaugă fiecare un nume pe care crede că este cel care merită acest premiu;
- prin aplaize la indicarea unui sportiv aflat pe scenă și va rezulta din durata și intensitarea aplauzelor cine este cel mai iubit culturist.
În opinia mea, dacă cel ales de public se suprapune cu câștigătorul tuturor categoriilor, înseamnă că arbitrii au avut o evaluare corectă. Sunt numeroase cazurile însă în care premiul de popularitate este cu totul altul decât rezultatul evaluării unui juriu. Se observă că cel ce a obținut premiul de popularitate paeste câțiva ani, de regulă, va fi și în topurile juriilor. Înseamnă că publicul face o evaluare mult mai fină.
(26 septembrie 2016)
No comments:
Post a Comment