- fluturasi
- CD-uri
- brosuri
- scrisori
- calendare
- carti postale
- fotografii cu autograf
- pliant
- pix
- bricheta
- punga
- cutie postala
- la un chiosc
- la usa apartamentului
- pe strada
- pe o masa undeva
- aruncate la gramada
- lucru in mediu virtual
- telefonic
- de la om la om
- sedinte in parc sau alte sali
- discurs tv
- participari la show
- emisiuni in direct la radio
- oferire spectacole pensionari
Costurile se calculează exact.
Durata de viata se stabilește precis.
Impactul se estimează în raport cu dimensiunea grupului țintă.
Volum, mod de transport, difuzare fiferă de la formă la formă de material.
Voluntariatul trebuie să dea garanția că materialele ajung acolo la cine trebuie și nu sunt abandonate.
Am o bogată colecție de materiale, unele interesante, altele de un ridicol ieșit din comun. Comuniștii aveau un principiu: de la fiecare după posibilități, fiecăruia după nevoi. La materialele de propagandă este invers: de la fiecare după nevoi, fiecăruia după posibilități. Sau mai pe românește lăcomia strică omenia, dar nici din prostie n-a murit nimeni.
(08 iulie 2016)
No comments:
Post a Comment