Sunt firme mici de vulcanizare care funcționează după legea lui Carl von Linné care zicea că funcția crează organul. Adică pui tot felul de obiecte ascuțite eficiente pentru a dezvolta pană de cauciuc și șoferii sunt obligați să meargă la vulcanizare. A fost clar o astfel de abordare acum un an sau doi pe A1 pe la km 36.Și eu am avut o pană de cauciuc care m-a costat 450 lei, 375 anvelopa și 75 lei deplasarea și montajul, căci altfel nu-mi explic cum obiectul unde am făcut pana nu era la o distanță mai mare de un km de un atelier de vulcanizare care funcționa la ora când am trecut pe lângă el după ce mi-am montat roata de rezervă. Dacă din 10 șoferi sunt 4 care sunt obligați să oprească la acea vulcanizare tot merită, căci într-o zi îi iese și lui, acolo în sat banii de o țuică, o friptură și un pachet de țigări.
Privind acel șurub este clar că este special plantat pe șosea căci are forma ideală de a-și îndeplini misiunea. Este stabil pe poziția cu vârful în sus în cele mai multe situații dacă este aruncat din mers de către cineva. Nu are dimensiuni mari, face rolul treptat fără a genera o catastrofă. Cred că ar trebui studiate modalitățile acestea de a opera ale celor care au vulcanizări pentru a fi luate măsuri.
În opinia mea, ar trebui construite niște vehicole cu viteză deloc mare, care asemeni detectaorelor de materiale explozibile, să se plimbe pe căile rutiere și cu magneți puternici să recolteze toate obiectele metalice care se află acolo din întâmplare sau implantate. Ar trebui să existe și vehicule care să măture și să aspire cioburile de sticlă, astfel încât căile rutiere să devină curate și să fie diminuate riscurile de a face pană de cauciuc, scutind pe șoferi de neplăceri și cheltuieli. Mai cred că ar trebui ca la proiectarea anvelopelor ar trebui să se ia în considerare modalități de design și inovări tehnologice care să minimizeze riscul efectelor de înțepare. Ar fi bineveniți senzori care să arate scăderea presiunii pe pneuri cu afișaj electronic instantaneu.
(26 octombrie 2021)
(26 octombrie 2021)
No comments:
Post a Comment