În corporații:
- există câteva proceduri,
- salariații nu ies din proceduri,
- creativitatea este exclusă,
- disprețul pentru client este maxim,
- simplismul este dus la cote incredibile.
Consider că acesți executanți merită salarii cu mult mai mici decât. cele pe care le primesc, întrucât derulează munci de rutină care nu presupun:
- atitudine,
- personalitate,
- creativitate,
- responsabilitate,
- decizie.
Ei primesc o problemă. dacă au procedură aplică procedura. dacă nu au procedură, ei aplică eronat o procedură și-l duc pe client pe buza prăpastiei, cel mult îl lasă baltă. Atitudinea disprețuitoare a corporațiilor față de client este pusă în opera de către salariații corporatiți.
Să fiu explicit. Am solicitat unei corporații să-mi trimită exact în scris care sunt obligațiile mele de plată pentru a încheia colaborarea cu ea. Acolo NU există procedura de a trimite un însc ris, ci totul se rezolvă telefonic. Șmecheria este că:
- la telefon se dau mesaje lungi lămuritoare, fără sens,
- se așteaptă indefinit pentru că operatorii sunt ocupați,
- setul de opțiuni este incomplet, fără a acoperi situații noi.
Problema nu se rezolvă, căci corporația este clădită să obțină profit cu orice preț, clientul fiind doar o anexă a acesteia. În contextul în care corporatiștii nu cunosc procedurile, lucrurile devin și mai rele, căci în dorința lor de a fi drăguți, fac numai boacăne. Foarte rar se găsesc corporatiști puși pe fapte bune.
- există câteva proceduri,
- salariații nu ies din proceduri,
- creativitatea este exclusă,
- disprețul pentru client este maxim,
- simplismul este dus la cote incredibile.
Consider că acesți executanți merită salarii cu mult mai mici decât. cele pe care le primesc, întrucât derulează munci de rutină care nu presupun:
- atitudine,
- personalitate,
- creativitate,
- responsabilitate,
- decizie.
Ei primesc o problemă. dacă au procedură aplică procedura. dacă nu au procedură, ei aplică eronat o procedură și-l duc pe client pe buza prăpastiei, cel mult îl lasă baltă. Atitudinea disprețuitoare a corporațiilor față de client este pusă în opera de către salariații corporatiți.
Să fiu explicit. Am solicitat unei corporații să-mi trimită exact în scris care sunt obligațiile mele de plată pentru a încheia colaborarea cu ea. Acolo NU există procedura de a trimite un însc ris, ci totul se rezolvă telefonic. Șmecheria este că:
- la telefon se dau mesaje lungi lămuritoare, fără sens,
- se așteaptă indefinit pentru că operatorii sunt ocupați,
- setul de opțiuni este incomplet, fără a acoperi situații noi.
Problema nu se rezolvă, căci corporația este clădită să obțină profit cu orice preț, clientul fiind doar o anexă a acesteia. În contextul în care corporatiștii nu cunosc procedurile, lucrurile devin și mai rele, căci în dorința lor de a fi drăguți, fac numai boacăne. Foarte rar se găsesc corporatiști puși pe fapte bune.
Multe dintre corporații aplică proceduri cu iz nazist, care duc spre exterminarea prin disconfort a clienților.
Voi veni cu detalii.
(24 august 2021)
Voi veni cu detalii.
(24 august 2021)
No comments:
Post a Comment