Fiind în criză de inspirație, comercianții de pretutindeni au găsit aiureala cu Christmas in July crezând că-i vor păcăli pe clienți cu faptul că le-ar oferi ceva.
Comerțul nu oferă nimic. Comercianții în general și comercianții români în special, nu au nicio aplecare spre client, în ideea de a-l satisface pe acesta cumva. Comercianții se gândesc doar cum:
- să maximizeze profitul lor,
- să-l păcălească pe cumpărător,
- vândă și gunoaiele de sub preș.
Comerțul nu oferă nimic. Comercianții în general și comercianții români în special, nu au nicio aplecare spre client, în ideea de a-l satisface pe acesta cumva. Comercianții se gândesc doar cum:
- să maximizeze profitul lor,
- să-l păcălească pe cumpărător,
- vândă și gunoaiele de sub preș.
Asemeni Black Friday și Christmas in July s-au răsuflat, căci oamenii și-au dat seama că totul este făcut să fie păcăliți cumpărătorii. În aceste zile așa-zise speciale au scăzut dramatic prețurile și se vând:
- doar mărfurile proaste,
- produsele necăutate,
- ciurucurile.
Un comerț autentic nu are nevoie nici de Christmas in July și nici de nenumărate Black Friday, căci doar 26 noiembrie este vinerea neagră și comercianții adevărați fac ei ce fac și vând atunci lucruri bune, căci ei au ca obiectiv să scape de stocuri, nu de gunoaiele lor din depozite, ci de mărfurile lor, de toate mărfurile lor.
Christmas in July e o făcătură care s-a răsuflat căci lumea este în concediu și n-are chef să investească în prostii și în lucruri inutile sau în gunoaie.
(14 iulie 2021)
No comments:
Post a Comment