Litoralul românesc este expresia reală a modului de gândire al românului.
Omul mioritic este lacom.
Omul mioritic este șmecher.
Omul mioritic crede că gândirea lui este infailibilă.
Omul mioritic a crezut că a dat lovitura vara aceasta pe litoral.
Omul mioritic a impus cele mai aberante prețuri, să-și scoată pârlealadin doi ani de restricții.
Omul mioritic se dovedește că a dat-o-n bară.
Omul mioritic vrea din c-c-t să facă bici și să mai și pleznească, prin comportament aberant.
Omul mioritic nu ține seama că românul s-a deșteptat și de pe Internet face rezervări în Grecia.
Omul mioritic a luat cea mai teribilă plasă din câte au existat, căci a reușit performanța să-i îndepărteze pe oameni de la el de acasă, adică de la Mamaia.
Parcarea la Mamaia e mai scumpă decât pe Coasta de Azur.
Parcarea la Mamaia e mai scumpă decât în Barcelona.
Costul unei camere la hotel la Mamaia este mult mai mare decât în Las Vegas la confort dublu.
Trebuie să fii nebun să dai la Mamaia pe 5 nopți cu mic dejun cât dai la Kavarna pe 7 nopți all inclusive.
Trebuie să fii nebun să dai la Mamaia 20 de euro la parcare într-o zi, când în Grecia parcarea nu te costă.
Trebuie să fii nebun să dai la Mamaia 20 de euro pe un șezlong, când pe coasta Spaniei este 8 euro.
Dușul rece din această vară nu-i va trezi pe șpăgarii de pe litoralul românesc, pentru că ei nu sunt oamenii investițiilor și ei nu vor înțelege nimic, iar Mamaia va deveni din perla litoralului românesc, un loc oarecare al rechinilor imobiliari, care au businessul lor și pe care nu-i interesează nimic altceva decât buzunarul lor. este și normal. Că între a câștiga hotelierii cu țârâita, prin vânzarea de apartamente se ia banul gros dintr-o dată și nu mai există niciun risc de recuperare a investiției.
Omul mioritic este lacom.
Omul mioritic este șmecher.
Omul mioritic crede că gândirea lui este infailibilă.
Omul mioritic a crezut că a dat lovitura vara aceasta pe litoral.
Omul mioritic a impus cele mai aberante prețuri, să-și scoată pârlealadin doi ani de restricții.
Omul mioritic se dovedește că a dat-o-n bară.
Omul mioritic vrea din c-c-t să facă bici și să mai și pleznească, prin comportament aberant.
Omul mioritic nu ține seama că românul s-a deșteptat și de pe Internet face rezervări în Grecia.
Omul mioritic a luat cea mai teribilă plasă din câte au existat, căci a reușit performanța să-i îndepărteze pe oameni de la el de acasă, adică de la Mamaia.
Parcarea la Mamaia e mai scumpă decât pe Coasta de Azur.
Parcarea la Mamaia e mai scumpă decât în Barcelona.
Costul unei camere la hotel la Mamaia este mult mai mare decât în Las Vegas la confort dublu.
Trebuie să fii nebun să dai la Mamaia pe 5 nopți cu mic dejun cât dai la Kavarna pe 7 nopți all inclusive.
Trebuie să fii nebun să dai la Mamaia 20 de euro la parcare într-o zi, când în Grecia parcarea nu te costă.
Trebuie să fii nebun să dai la Mamaia 20 de euro pe un șezlong, când pe coasta Spaniei este 8 euro.
Dușul rece din această vară nu-i va trezi pe șpăgarii de pe litoralul românesc, pentru că ei nu sunt oamenii investițiilor și ei nu vor înțelege nimic, iar Mamaia va deveni din perla litoralului românesc, un loc oarecare al rechinilor imobiliari, care au businessul lor și pe care nu-i interesează nimic altceva decât buzunarul lor. este și normal. Că între a câștiga hotelierii cu țârâita, prin vânzarea de apartamente se ia banul gros dintr-o dată și nu mai există niciun risc de recuperare a investiției.
(16 iulie 2022)
No comments:
Post a Comment