Sunday, November 17, 2024

Obsesiile lui George SIMION

George SIMION are și el obsesiile lui în calitate de candidat la prezidențiale din partea partidului AUR, obsesii dintre care enumer aici:
- obsesia lui George SIMION de a nu cădea în păcatul globaliștilor, 
- obsesia lui George SIMION de a nu fi identificat cu crezul lui ȘOȘOACĂ,
- obsesia lui George SIMION de a nu greși răspunsurile la întrebările dacă e spion rus,
- obsesia lui George SIMION de a fi mereu în ochii oamenilor un familist tradițional,
- obsesia lui George SIMION de a se prezenta spunând exact ce place urechilor celor din AUR,
- obsesia lui George SIMION de a nu lăsa garda jos de victimă a sistemului,
- obsesia lui George SIMION de a nu epuiza temele favorite din această campanie,
- obsesia lui George SIMION de a nu se lăsa intimidat de orice argumente ar veni spre el,
- obsesia lui George SIMION de a  spune tot timpul lucrurilor pe nume, ca să fie înțeles,
- obsesia lui George SIMION de a nu fi eficient în transmiterea de mesaje puternice spre alegători.
Faptul că două săptămâni din campania electorală au fost centrate pe zicerea lui Gigi BECALI legată de voturile de la PSD, pe tema cu întâlnirile lui George SIMION cu agenți FSB și GRU și pe tema cu trolii, arată că SIMION are o echipă de campanie meseriașă, care a realizat o manipulare perfectă a celorlalți candidați, care să-l repoziționeze pe SIMION pe o poziție, fără ca acesta să miște un deget, căci nu este frecventabil de marile televiziuni de știri. Deși sunt sigur că toți știau adevăratele motivele din care SIMION a fost declarat persoana non grata în Ucraina și în republica Moldova, nu și-au închipuit o secundă că vor fi date publicității documentele care explicau ce și cum și care nu scriau niciun cuvânt despre faptul că SIMION este agent al rușilor. Ceea ce credeau unii că este un mod solid de a face manipulare folosind argumente credibile dar nedemonstrabile, s-a dovedit a fi în zona nisipurilor mișcătoare, cu efecte imprevizibile. Se vede cine știe management politic și cine lucrează cu metode empirice, fără strategie și mai ales, cu comunicatori extrem de slabi, care din dorința de a face pe deștepții de fapt dau cu bâta în baltă și se pun în situații jenante, iar candidatul devine penibil.



(17 noiembrie 2024)

No comments:

Post a Comment