Pe profesorul Niculae MIHĂIȚĂ îl cunosc de foarte mulți ani, căci eram tovarăși de suferință în ale cercetării științifice și în ale publicării de articole, căci despre mersul la conferințe în Occident chiar și pe cont propriu nu aveai cum pleca, datorită restricțiilor generate din interiorul ASE.
El era cercetător în Centrul de calcul al ASE și stătea în birou cu Constantin BOB și cu Bogdan VASILE, căci aceștia lucrau sub coordonarea profesorului M.C. DEMETRESCU.
Niculae MIHĂIȚĂ a susținut în anul 1980 teza de doctorat de 205 pagini, intitulată Experimente in marketing prin modele de simulare, coordonată de profesorul universitar Mihai C. DEMETRESCU.
El era cercetător în Centrul de calcul al ASE și stătea în birou cu Constantin BOB și cu Bogdan VASILE, căci aceștia lucrau sub coordonarea profesorului M.C. DEMETRESCU.
Niculae MIHĂIȚĂ a susținut în anul 1980 teza de doctorat de 205 pagini, intitulată Experimente in marketing prin modele de simulare, coordonată de profesorul universitar Mihai C. DEMETRESCU.
Niculae MIHĂIȚĂ a parcurs toate etapele de la asistent universitar, lector universitar, conferențiar universitar, până a ajunge la cea mai înaltă treaptă, aceea ce profesor universitar.
De-a lungul anilor, Niculae MIHĂIȚĂ a publicat cărți precum Piața informațiilor, publicată în anul 1992, Proiect complex de modelare econometrica, publicată în anul 2016 la Editura ASE, Metode cantitative in eMarketing : Partea I : Studiu de caz : EXTSTAR, publicată în anul 2004 la Editura ASE, Meode cantitative in eMarketing : Partea a II-a : Studiu de caz : EXTSTAR, publicată în anul 2007 la Editura ASE, Metode cantitative in studiul pietei : vol. 1, publicată în anul 1996 la Editura Economică, Metode cantitative in studiul pietei : vol. 2 : Statistica si marketingul informational, publicată în anul 2001 la Editura Economică, dar și multe articole publicate în reviste de specialitate din țară și din străinătate.
Niculae MIHĂIȚĂ m-a impresionat că are stofă de cercetător științific autentic. El știe să deruleze un ciclu de cercetare științifică pentru că a avut profesori adevărați în facultate, iar mentorul său, profesorul M.C. DEMETRESCU era un cercetător științific veritabil făuritor de școală de marketing cantitativ. Niculae MIHĂIȚĂ dacă se apucă de o problemă de cercetare face documentare temeinică, nu pleacă de la idei preconcepute, de la drumuri bătătorite și nu se dă bătut până nu șlefuiește soluția găsită, căci tot ce iese din mâna lui, ca să zic așa, trebuie să fie perfect. Este de toată admirația profesorul MIHĂIȚĂ!
(19 februarie 2023)
No comments:
Post a Comment