De foarte multe ori am auzit în cercurile prin care mă învârt impunerea condiției de a cumpăra un bilet pentru Revelion sau pentru a merge la o nuntă impunerea restricției: fără manele! oamenii sunt categorici și atunci când nu se asigură condițiile impuse, i-am văzut pe toți care au impus o astfel de condiție, plecând pur și simplu, fără a accepta că dacă 90% este altceva și 10% sunt manele în programul de divertisment, structura mulțumește pe toată lumea.
Pentru cei 10% din timp există posibilitatea de a ieși la aer, de a merge la bar sau de a urmări un program Tv, deci de a umple timpul într-un mod agreabil, fără a fi obligat să asculți genul de muzică pentru care nu ai pregătire necesară și nici plăcerea de a te simți bine când apar acele performance-uri. Intransigența este o caracteristică extrem de interesantă pentru o mare parte dintre noi, iar rafinamentul este o latură ascunsă a fiecăruia, dar când aceasta răbufnește violent, deja este vorba de altceva, care duce mai mult spre inadaptabilitate.
Atunci când este vorba de business toată lumea gândește în termeni de afaceri.
Există un grup țintă format din oameni rafinați care plătesc un bilet și atât.
Există un alt grup format din oameni cu manele, care plătesc bilet, dar mai consumă încă pe atât.
Este evident, că un om de afaceri preferă al II-lea grup de oameni, căci profitul de la consumul suplimentar vine și de aceea toate calculele pe care le face se referă la gradul de ocupare al locurilor astfel încât afacerea să devină mai mult decât profitabilă. Totul este legat de cererea și de oferta de la un moment dat. Orice om de afaceri are flerul de a cunatifica ponderile celor două grupuri și de a se adapta astfel încât să-i meargă afacerea și doar atât, căci chestia cu satisfacerea clientului este doar teorie pură înainte de a vorbi de un grad de ocupare de 100% a unei săli de evenimente.
(31 octombrie 2021)
Pentru cei 10% din timp există posibilitatea de a ieși la aer, de a merge la bar sau de a urmări un program Tv, deci de a umple timpul într-un mod agreabil, fără a fi obligat să asculți genul de muzică pentru care nu ai pregătire necesară și nici plăcerea de a te simți bine când apar acele performance-uri. Intransigența este o caracteristică extrem de interesantă pentru o mare parte dintre noi, iar rafinamentul este o latură ascunsă a fiecăruia, dar când aceasta răbufnește violent, deja este vorba de altceva, care duce mai mult spre inadaptabilitate.
Atunci când este vorba de business toată lumea gândește în termeni de afaceri.
Există un grup țintă format din oameni rafinați care plătesc un bilet și atât.
Există un alt grup format din oameni cu manele, care plătesc bilet, dar mai consumă încă pe atât.
Este evident, că un om de afaceri preferă al II-lea grup de oameni, căci profitul de la consumul suplimentar vine și de aceea toate calculele pe care le face se referă la gradul de ocupare al locurilor astfel încât afacerea să devină mai mult decât profitabilă. Totul este legat de cererea și de oferta de la un moment dat. Orice om de afaceri are flerul de a cunatifica ponderile celor două grupuri și de a se adapta astfel încât să-i meargă afacerea și doar atât, căci chestia cu satisfacerea clientului este doar teorie pură înainte de a vorbi de un grad de ocupare de 100% a unei săli de evenimente.
(31 octombrie 2021)
No comments:
Post a Comment