Zilele acestea am văzut un magazin care a dat faliment. Era un magazin pe care l-am studiat foarte mult. Ceea ce era scos la vânzare erau produse interesante, care aveau prețuri ceva mai mari decât oricare dintre noi le considerau destul de mari sau chiar prea mari.
De multe ori am urmărit ce se întâmpla cu acest magazin. Nu prea intra lume pe acolo nimeni. Însemna cu destul de mare claritate că magazinul avea un ceva care nu era ca un magnet. Produsele erau interesante, dar nu atât de interesante încât să fie vândute dacă nu ca pâinea caldă, măcar așa, ca să fie eficient. Deci magazinul a dat faliment. Lumea are Internet și se informează. Sunt sigur că acolo sunt site-uri unde respectivele produse se găsesc, au fotografii și prețuri. Dacă prețurile sunt foarte diferite, oamenii nu se lasă duși de nas, deci preferă magazinele virtuale, adică prețurile mai mici. De aceea oamenii nu intrau în magazinul respectiv și de aceea magazinul a falimentat.
(15 iunie 2018)
No comments:
Post a Comment