Wednesday, December 4, 2019

Geostrategul Cosmin GUSA se vrea in PSD

Intotdeauna i-am apre3ciat pe oamenii care aplica zicerea: unde scuip, nu ling. Nu mi-au placut cei care unde scuipa si-si sufla mucii se apleaca si ling pana lustruiesc dusumelele.
Au fost situatii cand am apreciat gresit ceva sau pe cineva, dar niciodata nu m-am dus sa-mi cer iertare. Am recunoscut cu voce tare si atat. Nu am cerut favoruri si nici mila de la cel pe care nu l-am apreciat la adevarata sa valoare, gresind fundamental. Unde scuip, nu ling, sa fie clar! Chiar daca are costuri foarte mari avest comportament, mi-l asum si asta e!
Dupa ce a plecat de langa Adrian NASTASE si s-a apropiat de Traian BASESCU zicand pe undeva ca chiar el l-a facut presedinte si dupa ce l-a parasit si pe acesta, Cosmin GUSA si-a facut partid, PIN parca, cu sigla un urs, ca tot se taie padurile si l-a dat lui Gigi BECALI parca. Dar, oricum, mare scofala nu a facut. A pozat si ca geostrateg, dar nu l-a ascultat nimeni, pentru ca zicerile sale sunt:
- neinteresante,
- plate,
- banale,
- rasuflate,
- previzibile,
- empirice.
M-a surprins ca acest Cosmin GUSA se vrea in PSD, taman acum la spartul targului, probabil sa ciuguleasca si el ceva de pe starvul imputit, batur de ploi si de soarele pustiitor al lui 24 noiembrie 2019. Nu i-a mers, dar mai asteapta inca, asa cum asteapta si alti nefericiti sau rataciti care au poposit in halta Pro Romania pentru un timp. Mi se pare straniu sa vad cum barbati in putere scuipa si apoi nu contenesc sal linga locul scarbos unde si altii au tot scuipat sau si mai rau s-au p-s-t sa au facut c-c- pentru a-si arata dispretul fata de DRAGNIA dictatorul si asupritorul.



(04 decembrie 2019)

No comments:

Post a Comment