Tuesday, December 24, 2019

Femeile identice

Pe vremea mea, caci am si eu o varsta, femeile erau foarte diferite intre ele.
Unele femei erau blonde, altele erau satene, altele erau brunete.
Unele femei aveau sprancene bine conturate, altele le aveau pensate si date cu creionul.
Unele aveau buzele subtiri, altele, din contra le aveau groase.
Noi ca barbati, ne uitam si mai jos de gat si vedeam forme mai mult sau mai putin pronuintate.
Coborand si mai mult privirea vedeam un mers gratios sau ceva mai ferm cu miscari adecvate.
Despre picioarele femeilor erau nenumarate expresii, unele mai categorice decat altele.
Au trecut sa zicem cel purtin 40 de ani de la acele vremuri si societatea a evoluat, chiar foarte mult. Cand am vazut-o pe Cher, femeie trecuta de 50 de ani,  intr-un concert, undeva prin anii ' 2000, m-au mirat opiniile femeilor care spuneau ca este intr-un hal de nedescris din cauza operatiilor estetice. Pe mine m-au interesat:
- costumele ei extrem de sumare,
- ceea ce vedeam,
- cum se misca,
- cat de bine arata,
- ce fata intinsa avea,
iar ochiul meu, dar nu numai al meu, ci al multor barbati cu care am disctat si care vazusera show-ul ducea la concluzia ca Cher este o femeie de nota 1.000 pe o scara de la 1 la 10.
Acum, mergand pe la sali de fitness-culturism, caci eu la anii mei nu merg in cluburi, vad tinere femei cu:
- bust bine definit,
- buze mai mult decat bogate,
- posteriorul prea rotunnjit,
- unghii nefiresti de lungi,
- par superbogat si super aranjat,
- sprincene perfecte,
- gene foarte-foarte lungi,
- fata perfecta, ridurile lipsind definitiv.
Ceea ce mi se pare neclar este legat de faptul ca toate aceste femei seamana ca doua picaturi de apa intre ele. Tot din comentariile unor doamne, banuiesc extrem de pizmoase, am aflat ca totul se intampla din cauza bisturiului medicilor esteticieni care efectueaza, contra cost bineinteles, corectii de o profunzime de-a dreptul exagerata, ceea ce eu nu cred. Mai degrab[ cred ca acele femei aproape identice sunt rezultatul clonarii, proces care este devenit proverbial de la oaia Dolly. La om clonarea nu este perfecta si tocmai de aceea apar in public femei diferite ca:
- dimensiuni ale sanilor,
- rotunjimi ale posteriorului,
- aranjare a sprancenelor,
- desime a parului.
Nu am zis nimic legat de buze, caci clonarea a adus acel element prin care multe tinere femei au buzele identice, ceea ce este un lucru foarte bun. Tot unele femei, cred si mai pizmoase, spun ca acele buze seamana incredibil; de tare fie cu ciocul de rata, fie cu un fund de gaina. Va imaginati unde au ajuns acele femei daca un proces natural este adus la acest nivel. daca asa s-a nascut o tanara, nu avem ce face, caci medicina nu stie sa micsoreze buze, adica sa faca corectii inverse, desi pentru barbati operatiile de scurtare sau de subtiere nu ridica nicio problema daca exista vreu nebun care-si doreste asa ceva.
Nu va trece mult timp si vom vedea babe identice, copile identice, asa cum vedem barbati care au uitat sa se poarte ca atare si sunt brutali, needucati si mai ales jegosi la caracter. Societatea evolueaza si femeile din ziua de azi nu mai sunt ca femeile din tineretea mea, cand purtau fuste nepermis de lungi, cand nu aveau decolteu adanc si cand cu mainile reuseau sa spele si rufe si cratite, caci stiau toate sa gateasc, altfel nu se uitau la ele niciun barbat, caci atunci si barbatii aveau alte exigente, desi toti clamau egalitatea lor cu a femeilor, realitatea fiind cu totul alta, asa cum este la UE cu comisarii, sa dam un exemplu sugestiv.





(24 decembrie 2019)

No comments:

Post a Comment