Sunday, December 8, 2019

Debarasarea de a arata cu degetrul sprer altii

Avem o placere nebuna de a arata cu degetul spre altii. Altii ne taie padurile, altii pun umarul la desfiintarea SIIJ, altii nu ne lasa sa ne facem autostrazile, altii ne pun piedici in a ne creste salariile, altii manipuleaza justitia in a da verdicte strambe si tot asa.
In realitate suntem propri nostri dusmani, caci noi ne taiem padurile si le vindem pe nimic, noi ne ducem si bagam texste groaznice in MCV de ne dam cu stangul in dreptul, noi sabotam activitatea SIIJ, noi nu ne crestem productivitatea muncii, noi ne-a praduit flota, noi am distrus industria, noi am vandut totul pe nimic, crezand ca facem c-c-tul praf, dar in realitate ne-am facut de c-c-t.
Vom reusi sa facem ceea ce trebuie si sa punem tara pe fagasul cel bun numai si numai daca vom scapa de meteaghna nenorocita de a cauta vinovatii in afara si de a vedea ce am gresit fiecare din noi de s-a ajuins aici. drgeaba sar unii de car in sus ca aia nu merge, ailalta nu merge, din moment ce nu a fost las vot sau daca a fost nu a sanctionat dur pe cei ce doreau sa candideze. Eu nu cred ca serviciile secrete au planuri malefice de a distruge tara, stiut fiind faptul ca militarii jura sa o apere de dusmani, ca ei se sacrifica pentru binele tarii. 
E cel mai usior sas aratam cu degetul spre straini si spre o persoana, spunand ca toate relele s-au produs de catre acestia, caci in felul acesta adevaratii vinovati nu vor fi identificati niciodata desi ei se cunosc cu nume si prenume.


(08 decembrie 2019)

No comments:

Post a Comment