Thursday, December 5, 2019

Bumerangul lui Rares BOGDAN

In 15 noiembrie 2018, Rares BOGDAN a avut un discurs devastator, iar eu i-am dat dreptate, caci intradevar, cu cat esti mai prost, mai imoral, mai curva, mai lingusitor, mai ticalos si mai corupt, ai sanse sa devii politician de top. Nu gresea cu nimic jurnalistul Rares BOGDAN si l-am aplaudat frenetic.
La momentul acela era in stare sa fac o lista foarte lunga cu numele unor politicieni care se incadrau perfect in cele zise de Rares BOGDAN si care se perindau fie la tribuna parlamentului, fie pe la televiziuni, fie pe la Cex-urile de la partid. 
Cand insa in primavara lui 2019 am aflat ca Rares BOGDAN intra in PNL, partidul despre care a avut o zicere extrem de acida, trimitandu-i la lada de gunoi a istoriei pe acei PNL-isti lipsiti de performanta, care nu au stiut sa ia taurul de coarne, m-am intrebat care au fost resorturile ce l-au manat pe acest tanar jurnalist si om de cultura sa faca pasul decisiv, adica sa intre in politica de top, fara a fi curva, ticalos, corupt, lingusitor sau grobian.
La noi este un proverb: marul stricat le strica si pe cele bune. In cazul lui Rares BOGDAN merele stricate il vor strica pe cel bun, adica pe el. Astept so=i voi fi bucuros sa vad ca Rares BOGDAN va reusi sa aduca acea schimbare in lumea mocirloasa a politicii dambovitene.
Unii spun ca vorbele s-au intors ca un bumerang impotriva celui ce le-a zis. Eu nu cred chiar asa din moment ce iute Rares BOGDAN a fost promovat vicepresedinte si probabil va fi chiar mai mult, caci el este veritabila locomotiva a PNL. Inseamna ca rolul sau este de a se face curatenie acolo, asa cum vrea cine stim noi si cum asteptam, caci nu trebuie facut tam-tam, ci trebuie actionat.



(05 decembrie 2019)

No comments:

Post a Comment