Saturday, October 5, 2019

După 50 de ani și 30 kilograme

În vara anului 1969 am beneficiat de o vacanță la Costinești prin Asociația Studenților din Facultatea de Cibernetică, care mi-a oferit un bilet gratuit. Cu acel prilej un coleg care avea un aparat de fotografiat mi-a făcut două poze și când ne-am reîntâlnit toamna la cursuri mi le-a dat. N-au costat mult, dar a fost o surpriză foarte mare, căci uitasem de ele.


În vara acestui an, deci după 50 de ani, mi-a venit ideea de a reface cele două poze. Trecuse sezonul de mers la mare, așa că am profitat de ziua în care m-am plimbat pe malul, lacului Balaton și am refăcut cele două poze, să semene pozițiile cât de cât, dacă trecerea celor cincizeci de ani și-a spus cuvântul sever asupra personajului care apărea în cele două garnituri de poze.


Este adevărat că există o diferență de 50 de ani, dar mai există o diferență, una foarte importantă, de 30 de kilograme, căci în 1969 aveam 65 de kilograme, iar în 2019 am 95 kilograme, ceea ce nu este puțin lucru, chiar dacă zilnic merg pe bandă și fac înot.



(05 octombrie 2019)

No comments:

Post a Comment