Monday, January 7, 2019

Mi-e groază!

Mi-e goază când văd atât amatorism la politicienii dâmbovițeni.
Mi-e goază când văd atâta improvizație la jurnaliștii mioritici.
Mi-e goază când văd atâta superficialitate la educatori.
Mi-e goază când văd atâta diletantism la artiștii de folclor.
Mi-e goază când văd atâta delăsare la oamenii de cultură.
Mi-e goază când văd atâta ridicol la așa-zisele vedete leșinate.
Mi-e goază când văd atâta efort în a justifica nimicul cotidian.
Mi-e goază când văd atâta prostie la unii edili de colo și de colo.
Mi-e goază când văd atâta  efort de a complica lucrurile simple.
Mi-e goază când văd atâta dramatism ieftin la cei ce prognozează vremea.
În rest, viața este frumoasă, dacă nu ținem seama de faptul că despre teritoriul carpato-danubiano-pontic, când s-a făcut lumea,  a avut un dialog între Sf. Petru și Dumnezeu, care suna cam așa:
- Doamne, câte bogății ai dat acestui pământ!
- Lasă Petre, că ai să vezi ce popor am să le dau.

(07 ianuarie 2019)

No comments:

Post a Comment