Monday, January 14, 2019

Ludovic TEZIER, un mare bariton

Am avut ocazia să văd un spectacol cu Ludovic TEZIER la Tv cu Don Carlos. La început nu am fost prea plăcut impresionat din simplul motiv că aveam senzația că atunci când cânta împroșca cu salivă. Cineva îmi atrăsese atenția și eu am un defect: dacă văd o chestie de acest tip, numai la acel lucru mă uit. 
Am analizat mai atent și am văzut că amicul acela greșise sau îl confundase sau pur și simplu a râs de mine. Ludovic TEZIER are o voce plină și mi-a adus aminte de Nicolae HERLEA al nostru.
El este un bărbat de 51 de ani, ceea ce pentru un bariton este vârsta gloriei absolute și de aceea aparițiile sale pe marile scene este remarcată imediat. El cântă alături de cele mai mari voci ale momentului și înregistrările de pe youtube evidențiază un talent remarcabil.  În Traviata este urmașul cel mai valoros al lui Leo NUCCI.
Concluzie: Ludovic TEZIER este o voce de excepție. Intrați pe youtube și convingeți-vă.


(14 ianuarie 2019)

No comments:

Post a Comment