Tuesday, January 8, 2019

Episoadele Tv ale lui Carmen AVRAM

Carmen AVRAM este realizatoarea unui serial numit În premieră foarte apreciat de criticii de televiziune din străinătate și pentru care ea a primit numeroase distincții internaționale. Am urmărit câteva dintre episoadele de la În premieră și după aceea nu am mai făcut-o doar din simplul motiv că:
- sunt date sâmbăta,
- prezintă situațșii limită negative,
- îmi strică buna dispoziție.
Episoadele tratează probleme reale, lucruri grave care se întâmplă la noi, dar îmi aduc aminte de filmulețele făcute de televiziunile occidentale care mergeau în spitalele de bol psihice prin anii'90 sau tot atunci filmai cerșetori și alte situații deloc favorabile nouă. Eu nu neg existența unor asemenea aspecte. Nu neg nici necesitatea ca ele să fie prezentate publicului, adică să fie puse sub preș. Viața la români este formată și din așa ceva. Numai că românii, tot în premieră, au și lucruri frumoase care merită și trebuie cunoscute. Dacă realizatoarea Carmen AVRAM din 10 episoade de În premieră ar avea 3 episoade cu lucruri frumoase din viața românilor, cu siguranță că aș urmări 10 episoade consecutive și aș aprecia. În caz contrar, prezentarea numai a unor  situații care presupun voce gravă și Carmen AVRAM are o voce foarte gravă, care presupun tristețe, durere, ineficiență, catastrofă, sărăcie, neputință și mai ales indolența oficialităților, mă determină să pun mâna pe telecomandă să trec pe alte posturi pentru a vedea ceva care să-mi creeze confort în seara de sâmbătă seara la ora aceea de maximă audiență.


(09 ianuarie 2019)

No comments:

Post a Comment