Thursday, January 17, 2019

Cândva am și pictat

În vremurile de demult, adică prin anii '75 - '85 datorită unui context nenorocit, bazat pe comportamentul detestabil al șefului meu direct, în loc să-mi înec frustrările și necazurile în mâncare sau în băutură, m-am apucat de pictat. Îl cunoscusem pe maestrul Vasile MIHALACHE despre ale cărui picturi vorbisem mult cu el și văzusem interesanta sa colecție de tablouri. Unele dintre rezultatele muncii mele le-am dat la prieteni, altele le am încă, dar le voi împrăștia.














Am și o întâmplare comică. Pictasem un dovleac turcesc așezat pe o masă. Am oferit cartonul unui prieten care l-a și înrămat. Când am fost la el în vizită, s-a fălit cu tabloul pus pe perete, numai că masa nu era jos ca dovleacul să stea normal pe ea, ci în stânga și dovleacul era în stare de imponderabilitate.



(17 ianuarie 2019)

No comments:

Post a Comment