Friday, December 14, 2018

O aplicație informatică interesantă

Am văzut o cabină. Pentru 5 USD m-am așezat pe un scaun, am selectat între numele unor mari pictori pe cel al lui Leonardo da VINCI. mi-am potrivit figura și am apăsat pe un butom. pe ecranul unde era chipul meu preluat de o cameră de luat vederi, a apărut o mână și un creion și încet-încet a desenat ceea se vede mai jos.




Ca să fie mai credibil, din când în când, mai apărea și cealaltă mână, care ștergea ceva dintre liniile desenat anterior. Destul de repede, s-a încheiat procesul artistic și mi-a fost livrat de la o imprimantă, tot acolo în cabină, o foaie de hârtie cu desenul făcut.
Eu am găsit la nivelul acela ca fiind foarte interesantă aplicația. Acum, după ani și ani, nici nu mi se pare o grozăvie, dar atunci era ceva spectaculos. Și la noi sunt cabine unde pentru câțiva lei se fac mai multe poze care se livrează ca un semn de carte. Este o aplicație cam primitivă. Acum, la nivelul anului 2018 ar trebui să fie lucruri cu mult mai spectaculoase, mai ales că chestiile de trucaje pe calculator sunt deja fumate. Nici nu ar mai trebui să se îmbrace omul în costume de epocă și nici nu ar trebui să mai fie necesare decoruri exotice. Toate se fac numai printr-o aplicație grafică în care chipul persoanei este redimensionat și pus acolo unde se vrea prin alegerea decorului și a costumului.


(14 decembrie 2018)

No comments:

Post a Comment