Sunday, December 30, 2018

Managementul politic zice:

Managementul politic zice: oferă-i adversarului exact ceea ce-ți convine ție să facă. În contextul actual, când se știe că adversarul face strâmbe, este cel mai ușor să i se servească pe tavă exact inversul soluției pe care o vrei, căci el crezând că te șicanează, va da soluția inversă, adică exact ceea ce-ți dorești. Este 1 - 0 pentru tine.
Voi da patru exemple.
Exemplul nr. 1: un prieten era în divorț cu nevasta lui și era extrem de stresat în legătură cu niște tablouri pe care și le dorea în noua locuință. Fosta soție știe acest lucru și pentru a-l șicana, deși ea detesta acele tablouri, nu i le-ar fi dat niciodată. L-am întrebat pe prietenul meu, dacă fosta lui soție are aplicație față de ceva anume. El mi-a zis că este iubitoare de porțelanuri, mai ales de niște cești de cafea. Eu i-am sugerat să pună în cutiile cu troace pe care el intenționa să le ia, trei cești și trei farfurioare, din cele șase. Omul așa a făcut și cînd a desfăcut cutia, a fost surprins să vadă că lipseau din cutie ceștile și farfurioarele, dar în schimb, acolo erau tablourile, chiar împachetate frumos.
Exemplul nr. 2: un alt prieten, filatelist înrăit, a ajuns la împărțirea bunurilor cu fosta soție. El își dorea clasoarele. Ea însă, avea pasiune pentru discuri de vinil transparent. Chiar l-a amenințat pe prietenul meu că vor face juma-juma colecția de timbre. Suferea tipul îngrozitor, mai ales că ea detesta din adâncul sufletului ei filatelia. I-am zis să pună într-o plasă discurile de vinil, chiar pe toate, știind că fosta soție și le dorea pe toate. Omul, desnădăjduit a făcut gestul. Când a revenit în casa golită, după ușă erau toate clasoarele teanc, iar pe un bilet era doar cuvântul NA!
Unui copil fără prea multă minte nu trebuie să-i spui niciodată să nu facă aia sau ailaltă. Lui trebuie să-i fie distrasă atenția într-o altă direcție. Ceea ce se întâmplă acum pe scena politică este de râsul curcilor, căci oamenii nu citesc nimic despre managementul politic. Vrei urgență? Nu cere urgență.
Exemplul nr. 3: trebuia să-mi iau un pantofar. L-am luat de la MOBEXPERT și am plătit exact cât mi s-a cerut pentru transport și pentru montare. Nu aveam nevoie de pantofar, dar mi-a plăcut că avea pe ușă oglindă și în hol se crează ideia de spațiu lărgit. M-am programat pentru a-mi fi adus în joia de dinainte de Crăciun. Miercurea seara am primit un telefon și eram anunțat că mi se va aduce pantofarul după Crăciun. Atunci am zis că voi fi plecat și îmi va fi convenabil să-mi fie aduc undeva prin februarie, către sfârșit. Doamna cu care vorbeam mi-a mulțumit și a închis. După o jumătate de oră mi-a zis că vor veni în sâmbăta Crăciunului. I-am adresat rugămintea să mi-l aducă la sfârșitul lui februarie. A închis după ce ne-am salutat civilizat. După o altă jumătate de oră, doamna a revenit și mi-a zis că vor veni joi meseriașii cu pantofarul și mă vor rezolva, exact așa cum programasem inițial.
Exemplul nr. 4: este tot cu mine căci trebuia să prelungesc cardul de credit la BCR sector 4 acum câțiva ani. Funcționara, destul de obraznică mi-a zis că nu am dreptul la suma din dosar. I-am spus că eu cerusem 1/3 dar am fost sunat și întrebat dacă aș fi de acord cu cât era plafonul din momentul discuției. N-a mai zis nimic. Am stabilit să vin într-o vineri la ora 17,00 să iau cardul. Mi s-a părut ciudată ora, dar la 16,55 am fost acolo. Funcționara s-au uitat la mine ca la un marțian și sec mi-a zis că nu este gata gardul. I-am mulțumit și i-am zis că voi reveni prin mai, dialogul purtându-se prin octombrie. Consecința: luni la prima oră, eram sunat de la bancă să vin să-mi iau cardul.
Concluzia nr. 1: oferă-i celui din fața ta exact ceea ce vrea el, pentru a obține tu ceea ce-ți trebuie.
Concluzia nr. 2: puneți mâna și citiți management politic!


(30 decembrie 2018)

1 comment:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete