Saturday, December 29, 2018

Despre tipologiile de prezidențiabili mioritici după avere

Aici este vorba de averea făcută exclusiv de candidat, neincluzându-se:
- cadourile,
- moștenirile,
- zestrea,
- împrumuturile.
În acest context există următoarele tipuri de prezidențiabili:
- săracii lipiți, care nu au casă, nu au pământ, nu au mașină, umblă peticiți; coeficientul CA = 0;
- bugetari milionari, care au lucrat doar la stat, dar au făcut milioane; coeficientul CA = -500;
- patroni săraci, care muncesc dar au profituri mici sau mai des pierderi; coeficientul CA = 1;
- patroni milionari care lucrează preponderent tot cu privați în afaceri; coeficientul CA = 10;
- patroni milionari care lucrează exclusiv cu statul; coeficientul CA = 2;
- muncitori și intelectuali din categoria profesioniștilor eficienți; coeficientul CA = 9;
- politicieni cu ștate vechi prin partid, în funcții alese local  sau prin guvern; coeficientul CA = 6.
Se vede că toți care vin cu avere a cărei provenieință nu are sursă munca, priceperea și curajul sunt sancționați de algoritmul de față. Faptul că sunt acceptați acum și bugetarii milionari, adică cei ce au făcut avere prin inginerii, adică prin modalități pe lângă lege, arată că societatea încă nu este pregătită să accepte principiile morale clamate de UE, deși și pe acolo chestia cu lobby nu este chiar o chestie decentă, iar faptul că paradisurile fiscale înfloresc echivalează cu punerea batistei pe țambal.
Dacă iese pe primul loc un candidat cu scor negativ, să nu se mire nimeni și nici să nu se mai plângă nimeni, căci admirația față de milionarii care au lucrat 100% la buget este o vină impardonabilă a alegătorului, devenit complice tăcut cu cel care a șpăguit la greu sau care a supt la țâța numită buget.
Despre tipologiile de prezidențiabili mioritici după avere trebuie discutat cu cărțile pe masă, căci comunismul a jucat un rol nefast. Când se solicita atunci cuiva să-i aducă un șurub, de fapt i se solicita să fure șurubul din fabrică. A fost un nărav rău care nu a dispărut și nici nu va dispărea în vecii-vecilor, căci modificarea genetică ireversibilă deja ni s-a produs. Există o genă pe care știința de jenă o maschează cu abilitate.



(29 decembrie 2018)

1 comment:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete