Saturday, December 8, 2018

Culturism și fitness, clubul lui Florin TEODORESCU

Cineva mi-a trimis o poză pe care o pun și eu aici:


Cu mulți ani în urmă, când am vizitat Timișoara, un amic m-a dus la locul unde era un grup statuar cu culturiștii care au scris istorie în acest sport. Când am văzut poza trimisă de prietenul meu am constatat că grupul statuar nu mai este acolo unde-l știam Înseamnă că marele Florin TEODORESCU nu și-a mai găsut locul în acea locație. Sunt tare curios să știu ce s-a ales de acel spațiu.
Se verifică zicala că nicio minune nu ține aici pe meleagurile noastre mioritice mai mult de trei zile. Sunt sigur că interese superioare l-au împins pe Florin TEODORESCU să zboare din acea locație și să se instaleze în alt loc. Vorba că omul sfințește locul se verifică, drept care competițiile pe care le organizează Florin TEODORESCU la Timișoara și la Lugoj sunt la fel de strălucitoare. Vorba cântecului: nu mor caii când vor câinii.

No comments:

Post a Comment