Wednesday, December 19, 2018

Cora, Cora, Cora

Duminică 16 decembrie 2018 am descins în magazinul Cora și am făcut cumpărături care au umplut un cărucior. Pentru a-mi fi mai ușor, am pus încă de la casă mărfurile în pungile aduse de mine de acasă. Numai că s-a întâmplat că am uitat o pungă cu mai multe chestii dintre care și trei tăvi de cozonaci. Ajungând acasă, după câteva ore, rememorând ce am cumpărat mi-am dat seama că nu sunt tăvile de cozonaci. Au apărut niște ipoteze:
- nu am scos toate pungile din portbagaj,
- am uitat o pungă în lift,
- nu am adus o pungă de la lift în casă,
- am uitat punga în magazin.
Am trecut la verificarea ipotezei care mai erau de verificat și anume dacă am uitat punga în mașină, pentru că ar fi o utopie să fi uitat punga în lift și să găsesc la intrarea în bloc un afiș că dacă cineva, bla, bla, bla sau dacă nu am luat punga de la ușa liftului să găsesc un bilet pe ușă pe care să scrie că dacă cineva a uitat o pungă verde, bla, bla, bla. 
Despre faptul că am uitat punga în magazin, am exclus orice ipoteză legată de a mai găsi, știind cam care este spiritul românului care când găsește ceva, aia este.
Am primit o sugestie din provincie de la o persoană, că n-ar fi rău să încerc totuși la magazin. A fost scris un e-mail la magazinul Cora. Nu eu am făcut acest lucru pentru că n-am considerat viabilă o astfel de ipoteză.
S-a primit răspuns că punga se găsește la magazinul Cora din Pantelimin, de unde am și făcut duminică acele cumpărături. 
Azi, miercuri 19 decembrie 2018 am descins în magazinul Cora și mi-am recuperat:
- punga,
- produsele achiziționate.
M-a impresionat procedura definită și folosită acolo, care mi-a permis să regăsesc tot ceea ce am cumpărat duminică sub forma unei liste de produse cu coduri. Am luat un coș, am luat din nou produsele din rafturi și folosind bonul de duminică, am reconstituit conținutul pungii pe care o uitasem duminică la casă.
Felicitări Cora!
Mi-am schimbat părerea despre români. Nu toți sunt așa. Dacă găsesc un produs știu să facă să ajungă la cel care l-a uitat sau pierdut.


(19 decembrie 2018)

No comments:

Post a Comment