Monday, November 19, 2018

Unii se cred prea importanți

Se zice că cimitirele sunt pline de oameni de neînlocuit. Am cunoscut și eu niște inși care se credeau foarte importanți și când au c rezut că universul se învârtește în jurul lor, au primit copita care i-a adus la realitate și le-a arătat că sunt mici, mici de tot, adică niște neica-nimeni.
Eu am învățat lecția și de aceea:
- nu am demisionat la draci;
- am luat ce mi s-a oferit;
- am mulțumit dacă m-a apreciat cineva;
- nu am strâmbat din nas;
- nu m-am crezut buricul pământului.
Ori de câte ori cineva mi-a zis că-și dă demisia, doar ca să mă pună într-o  situație dificilă, i-am dat foaia să scrie acea demisie și i-am spus că semnez pe loc de luarea la cunoștință. Mulți au zis că au glumit, dar de fiecare dată multe zile le ceream hârtia cu demisia. Veneau nevestele sau soții să-și ceară scuze și să spună că a fost ceva la nervi.
L-am băzut pe Crin ANTONESCU în momentul când și-a anunțat demisia din poziția de președinte al Senatului. Am văzut-o pe Gabriela FIREA că și-a dat niște demisii chiar azi. Aceștia au și crezut că cineva îi va implora, că-și cor smulge unii părul din cap la auzul acelor vorbe? Niciodată!
Trebuie să știm că locul fiecăruia dintre noi este râvnit de cel puțin 10 inși, din care 12 sunt cu mult mai buni decât noi 11.


(19 noiembrie 2018)

No comments:

Post a Comment