Thursday, November 15, 2018

Diferențe în a face comerț

La noi, comercianții nu știu să facă calcule de eficiență, drept care nu reușesc să miște banii și nu fac altceva decât să piardă, căci rămân cu stocuri de marfă nevândută și pe care nici n-o vor vinde vreodată. Să ne uităm în piețe și prin magazine unde se aruncă la tomberon legume depreciate și carne alterată.
Comercianții noștri fac reduceri ridicole. Anunță reduceri de până la 70%, dar nu au niciun produs redus măcar cu 40%, ci au produse reduse cu 5% sau 10% sau cel mult 20%. la produse oribile, demodate și de necumpărat.


Prin USA, reducerile sunt reduceri. Sunt magazine unde totul este redus cu 50% și cine cumpără mai are o reducere de 10% de la valoarea inițială, deci reducerea este de 60%. Comercianții trebuie să vândă, să scape de marfă, căci marfă nouă vine peste ei și stocurile sunt expresia pierderii în afacere. Ei trebuie să scape de stocurile de marfă veche.







Comerțul înseamnă mai întâi de toate dinamică, inteligență și eficiență.
(15 noiembrie 2018)

No comments:

Post a Comment